Technik reklamací

Staňte se součástí týmu ATEK

Budete mít na starost:
  • odpovědnost za dodržování pravidel a udržování systému řízení kvality dle norem ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949
  • evidence, řízení a zpracování reklamace od zákazníka
  • zpracování dokumentace k reklamaci – 8D, 5WHY, Ishikawa, IS/IS NOT
  • kontrola dodržení stanovených nápravných opatření a stanovených termínů
  • na základě přijatých reklamací a realizovaných nápravných opatření koordinace změn dalších souvisejících dokumentů
  • organizace, koordinace a spolupráce v rámci třídících akcí u zákazníka atd.
  • sledování PPM
  • zajištění včasné reakce a komunikace
  • zajištění kvalitní úrovně komunikace se zahraničními a tuzemskými zákazníky - Denní komunikace se zákazníkem
  • evidence, řízení a zpracování interních reklamací
Co od Vás očekáváme?
  • znalost AJ nebo NJ na dobré komunikativní úrovni (denní komunikace se zákazníkem)
  • praxe v oboru a znalost norem ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949 výhodou
  • obsluha PC (MS Office)
  • ŘP sk. B
  • komunikatinost, schopnost práce v týmu, ale i samostatně
  • zodpovědnost
Proč pracovat u nás?
  • zázemí české firmy z oboru automotive
  • 5 týdnů dovolené
  • Cafetérie
  • příspěvek na stravování
  • jazykové kurzy
  • možnost profesního rozvoje
Zpět na všechny volné pozice
Základní informace o pozici
Místo pracoviště Svitavská 1599/66, Moravská Třebová
Pracovní vztah pracovní poměr
Smluvní vztah pracovní smlouva
Mzda mzda stanovená na základě vědomostí a zkušeností
Benefity 5 týdnů dovolené, Cafetérie, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, možnost osobního rozvoje
Požadované vzdělání SŠ vzdělání
Sídlo společnosti
  • ATEK s.r.o.
  • Svitavská 1599/66
  • 571 01 Moravská Třebová

Zaujala Vás naše pracovní nabídka? tak neváhejte a zašlete nám životopis
Nahrajte životopis (.pdf, 2MB)